23 Dec 2012

Forgive me :'(



Kenangan kita ...

Hai ! *lambai tangan* ~ K, First of all sorry sesangat kalau blog ni tak 'Wow' gituu. This is my First Blog, Serabai kannnnnnn. Tahu dah. Bhahahaaaaaaaa, 'terus harus bilang WOW gitu?' wkwkwkwkwk. K, sakai :/ time hujan ni, tade keje lain yg boleh aku buat selain tulis blog ;) *Kunyah apple*
Salah satu sebab kenapa aku buat blog ni, aku nak buktikan dekat seseorang yg aku betul-betul sayangkan Dia,
Hanya dia ;)
saya: awak, nak tidur pukul berapa ni? Dia: taktahu, saya tunggu awak tidur baru sy tidur. saya:Alololo, Sweetnyaaaaaaaa :) Dia: hehe.......... * 4 minit kemudian*
saya: awak, awakk ? Dia: ye..  Saya: ngantuk ke ? Jomla tidurr~ Dia: taknakla, nak gayut dengan awak.. saya: Okay, nak tidur bagitahu tau ! :D
Dia: k.......
saya: Awak, awak.. awak ? tidur ke ? awak , awak awak.... :(
Dia:.......................
 tengah sedap berborak tetiba je dia senyap. ade la dalam 10/15 minit tunggu dia cakap, tapi dia still senyap juga :( K, faham sangat dia dah mengantuk. Penat maybe, yelaaaaaaa kan, satu hari dia berjalan sakan sampai kite pun dia lupaaaaaaa. K, faham lagi :(




awak, awak.... ingat lagi tak tarikh ni ? '1.11.12' Jyeaaaaahhhh !! tarikh yg paling bermakna bagi kita. Opss, mungkin sy :)
hari yg membuat sy semakin sayangkan awak, rindukan awak dan seterusnya membuatkan awak paling special dalam hati sy. Auwwwww ! Hehe :D awak, saya tahu, sy pernah curang dengan awak, pernah Tertipu awak. TerBahan awak ~ Heeeeee. Awak sedar tak ?
Macam-macam awak buat dekat sy, supaya sy berubah :) supaya...
  • sayangkan awak Sorang je :)
  • Ada untuk awak Sorang je :)
  • Setia dekat awak Sorang je :)
  •     Rindu dekat awak Sorang je :)            


saya paling suka gambar kita ni 

                                  semuanya untuk awak Sorang jeeeeeeee :* 


Saya memang cepat berubah, Senang dan mudah untuk jatuh cinta dgn orang lain, sebabtu awak terlalu takut.... takut kehilangan sy :) and it's same with me sayangggg :D
HAHA ! itu yg buat sy sayang sangat dekat awak. K, kiss skit :*
Saya cuba faham perasaan awak even susah bg saya. Saya tahu, awak akan sakit hati bila awak tanya sy tengah buatpe, sy cakap '
takde buat apa' HAHA ! sy sengaja buat awak marah, sebab bila awak marah, awak nmpak Comel sangat  Auuwwww :* RASA NAK KETUK JE KEPALA AWAK TU. ngee~ saya tahu jugakk, bila kita tengah gaduh awak cuba tahan marah awak, tapi saya sengaja nak naikkan API awak tu, kan kannnnn ? Maafkan saya :(
saya tahu saya salah. Saya sayangkannn awak, awak TAHU tak ??!!
Bila awak keluar dengan kawan-kawan awak, awak still suruh sy call awak sebab nak bagitahu apa yg awak buat dekat sana. awak nak sy tahu yg awak tak curang dengan saya :) I believe Youu sayang, Cuma saya tak mampu tahan cemburu saya niee :( 
awak tuh dahla kecik, pendek, Comel... tergugat tahu ! *sedih* Bila kita gaduh jugak, awak yg banyak minta maaf dekat sy bila kita dah settlekan masalah tu. Ego sy tinggi kan awak, kan kannn ? Susah nak mengalah. Time tengah gaduh, awak cuba untuk buat lawak, sy faham. awak taknak keadaan terlalu tegang untuk kita *jelir lidah*  HAHA ! takpe, takpe awak :( Bila awak MEMBEBEL, saya diam. Bila awak TENGKING, saya diam. Bila awak mula nak naikkan suara, sy diam. awak nak tahu sebab apa tak Iran ? Oppss ! TERSEBUT PULAK . *tutup muka* lalalalalalalaala :D  Sebab, sebab.... saya taknak buat awak makin marahkan sy, sy diam sebab nak dengar suara awak, nak dengar apa yg awak cakap, Even awak sakit hati bila sy diam. Buat awak macam cakap sorang- sorang kann ? hehe ~ Setiap hari kita gaduh, pasal bende kecik pun jadik. huhuuuuuuuuuuuuu. sy tak faham betul dengan perangai beruk maknyeh ni sorangg. *krik krik* HAHA ! bila keluarr, awak sebenarnya suka berjimat. Kedekut ? Ehh, tidak kannnnnn ? Dia pemurah :) Suka belanja sayaaaaaaaaaa ~ kan kan kannnnnn ? ehehhe. Muaaaahhhh :*


awak, saya ni tak pandai nak pujuk orang :( cuma  dengan blog ni jela yg boleh sy buktikan yg sy betul2 sayangkan awak. awak tak suka bila sy bukak cerita pasal 'break up, clash, putus,' err, sama je kann ? hmmmmmm. awak, saya tahu kita jauh, TWITTER, FACEBOOK, SKYPE jela yg menghubungkan kita selama sy jauh dari awak :'(
So, awak.. saya nak minta maaf sangat dekat awak kalau saya termarah awak, termaki awak, tak hormat awak as my boyfriend. Sayang, Don't you know that ? relay kita paling lamaaa yg sy tunjuk dekat fb, sebab sy cuma ada awak sorang je. Please, Forgive me for what i've done to you Pendek, kedinggg, Taff, penyu, kurakura, katek. Grr ~ sangat Geram dengan awak. sangat sangat !!  awak, sekarang kita tengah gaduh kan ? tapi, awak tetap nak mengalah. Sebab tu saya plus double triple loving you Mr. Monkey :D bananananaanananananana ~ Bila awak dah baca ni, please.. maafkan sy tau MUHAMMAD SYAHIRAN BIN DAUD  ?
I love you more than what you can imagine 
♥ 









1 comment: